Miele SGSF3 grafietgrijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele SGSF3 grafietgrijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Ruud Bessems 25-12-2020

Stille maar krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Miele SGSF3 grafietgrijs

Uitgebreid ingelezen op stofzuigerland. Ook diverse testen bekeken. Onze wens een stille stofzuiger die zijn werk goed doet. Uiteindelijk toch weer uitgekomen op een Miele stofzuiger. Nu twee weken in bezit en geen spijt dat we deze stofzuiger gekocht hebben. Hij maakt minder geluid en is meer krachtiger dan we verwacht hadden met zelfs minder dan het opgenomen vermogen (energieverbruik). Het doet meer dan zijn werk. Leuke oplossingen zoals het instellen van de zuigkracht, 12m kabel en de steel staande te houden door de uitsparingen in de stofzuiger in welke stand deze zich dan ook bevindt. In een woord: GEWELDIG!

Pluspunten

• Geluid
  • Zuigkracht
  • Stroomkabellengte
  • Lange zuigbuis

Minpunten

• Tot nu toe nog geen

Annette Hoogduin 12-05-2020

Miele c3 jubilee groen stofzuiger

Geschreven voor: Miele SGSF3 groen

Eerst iets bang dat de zuigkracht veel minder zou zijn als mijn oude zeer goede miele met 2200 watt... maar zeer verrast dat de zuigkracht bijna net zo goed is van deze nieuwe stofzuiger..sjappo Miele

Pluspunten

• Prima zuigkracht
  • Prettig fijntjes gebouwd

Minpunten

• Iets luidruchtig